2 Aralık 2014 Salı

İK Projelerindeki Başarıyı Engelleyen Şirket İçi ve Dışı Faktörler Neler? Bunlar Nasıl Aşılabilir?



Amaç: İnsan kaynakları yönetimi sistemi ve/veya fonksiyonlarını kurumlarda hayata geçirmek küçük veya büyük her işin projelendirilmesi ile başlar. Doğru tanımlanan, geliştirilen ve yürütülen projeler uygulamaya da başarı ile geçer. 

21. yüzyıl insan kaynakları, sürekli gelişim ve değişim projelerini gündelik iş hayatımızın bir parçası haline getirdi. Bu eğitim ile insan kaynakları profesyonelleri bir projenin karar aşamasından, kullanıcısına ulaştırılana kadar adım adım nasıl tasarlayacakları, yürütecekleri ve hayata geçireceklerini uygulamalı öğrenebilecekler. 

Kimler Katılabilir: Her seviyeden İK profesyonelleri 

İçerik
I. Gün
1. Proje Yönetimi Nedir? 

2. Proje için karar verme süreci 

Hangi soruları sormalıyız?
İhtiyacı nasıl analiz etmeliyiz?

3. Projeyi başlatma süreci 
Proje paydaşlarının belirlenmesi ve daveti
Proje duyurusu ve tanıtım
Proje amaç, ilke ve başarı ölçütleri

4. Projenin planlama süreci 
İnsan kaynakları planlaması – katılımcı proje
Adım adım aktivite planlaması 
Zaman planlaması 
Maliyetlendirme 
İletişim planlama 
Risk planlama
Satınalma planlama 
Makro proje yönetimi planlaması ... devamı ve detaylı bilgi için tıklayınız.

Detaylı Bilgi ve Rezervasyon için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz.
 Tel:     0 (216) 455 0 800     -    info@bncturkey.com -  aysetopuz@bncturkey.com
                                            Faks:  0 (216) 455 0 885          www.bncturkey.com