2 Eylül 2016 Cuma

Potansiyeli Performansa Dönüştüren Eğitimi

" Performansı Mı Değerlendiriyoruz? Potansiyeli mi? Yoksa Her İkisini mi? Peki Nasıl? "

bncturkey
  • İnsan Kaynakları Yönetiminde Performans Yönetimi Yol Haritası
  • Stratejik Planlamanın Aşamaları ve Performans Yönetiminin Stratejik Planlamadaki Yeri
  • Stratejik Amaçların, Kritik Başarı Faktörlerinin ve Hedeflerin Oluşturulması
  • Performans Nedir? Performans Değerlendirme Nedir? Performans Yönetim Sistemi Nedir?
  • Neden Performans Değerlendiririz? Neden Performans Yönetim Sistemi?
  • Performans Değerlendirmenin Amaçları Neler?
  • Performans Değerlendirmede Ölçmenin Önemi Nedir?
  • Performans Yönetim Sistemi ve Performans Değerlendirme Süreç Haritaları 
  • Hedef ve Yetkinlik Bazlı Performans Yönetim Sistemi Kurma Yol Haritası
  • Yetkinlik Tanımları, Yetkinliklerin Özellikleri, Yetkinliklerin Sınıflandırılması
  • Performansı mı Değerlendiriyoruz? Potansiyeli mi? Yoksa Her İkisini mi? Peki Nasıl?
  • Hedeflerin Performans Yönetim Sisteminde Kullanılması, Ağırlıklandırılması ve Değerlendirilmesi
  • Performans Değerlendirme Görüşme Teknikleri ( Haddini Bildirim mi? Geri Bildirim Mi? )
  • Koçluk Yaklaşımı İle Geri Bildirim Verme ve Alma Teknikleri
  • Bireysel Gelişim Planlamalarının Yapılması
  • Değerlendirmede Yapılan Kritik Hatalar ve Hataları Önlemede Yapılacaklar Neler?

Detaylı Bilgi ve Rezervasyon için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz

Tel: 0 (216) 455 0 800 - info@bncturkey.com - aysetopuz@bncturkey.com
www.bncturkey.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder