28 Temmuz 2013 Pazar

PİTANEA Zeytinyağı Kuzey Ege'den..

 ZEYTİNYAĞI " PİTANEA "


bnc eğitim zaytinyağıPitanea Zeytinyağları adını Ege'nin nazlı kızı Çandarlı'nın Latincesi Pitane'den alıyor. Anlamı kadın kenti olan Pitane cesurluklarıyla ünlü kadın savaşçılar tarafından Milattan Önce 4000 li yıllarda kurulmuştur. Belki de bu yüzden tarihi dokusu ve doğası kadın eli değmiş gibi narin ve hassastır. Bu narin ve hassas doğanın, insanoğluna sunduğu en güzel miras ise sofralarımızın binlerce yıllık misafiri zeytin ve altın sıvı zeytinyağıdır.


Pitanea Zeytinyağlarının geçmişi Şefik Bey'in 1960'lı yıllarda kurduğu küçük bir yağhaneye kadar gitmekte. O günden bugüne bilgiyi, tecrübeyi ve dürüstlüğü içinde barındıran firmamız; 2004 yılında kabuk değiştirerek Çandarlı'daki modern üretim tesisinin çalışmalarına başlamış, şirket merkezi olarak da İstanbul'u seçmiştir. 2005 yılı Ağustos ayında üretim izinleri ile HACCP- ISO 9001 kalite belgelerini alan firmamız o tarihten bu yana Pitanea Zeytinyağlarını sizlerle ve tüm Dünya ile buluşturmaktadır.


Business Network Center  Turkey olarak düzenlediğimiz eğitim ve ya zirvelerimiz de katılımcılarımıza akıllarında yer etmesi, damaklarında bizden bir tat kalması adına biraz da espri katarak, sorulan sorunun doğru cevabı karşılığında ikram ettiğimiz özel üretim Pitanea zeytinyağlarını artık bizim aracılığımızla özel fiyattan satın alabileceksiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey blogumuza üye olmak ve aşağıdaki iletişim bilgilerimizi kullanarak kaç adet satın almak istediğinizi bize bildirmek.
Ve tabi eğitim veya zirvelerimize katılarak da bu tadı tatma şansı yakalayabilirsiniz :)
Sağlıklı ve mutlu günler.


                                Tel:     0 (216) 455 0 800     -    info@bncturkey.com -  aysetopuz@bncturkey.com
                                Faks:  0 (216) 455 0 885          www.bncturkey.com