17 Ağustos 2016 Çarşamba

Potansiyeli Performansa Dönüştüren Eğitimi

" Stratejik Planlamanın Aşamaları ve Performans Yönetiminin Stratejik Planlamadaki Yeri Nedir? "
bncturkey, Potansiyeli Performansa Dönüştüren Eğitimi

Performans Nedir? Performans Değerlendirme Nedir?
Performans Yönetim Sistemi Nedir?
Performans Yönetim Sisteminin Unsurları
Neden Performans Değerlendiririz?
Neden Performans Yönetim Sistemi?
Performans Değerlendirmenin Amaçları Neler?
Performans Değerlendirmede Ölçmenin Önemi Nedir?
Performans Yönetim Sistemi ve Performans Değerlendirme Süreç Haritaları
Hedef  ve Yetkinlik Bazlı Performans Yönetim Sistemi Kurma Yol Haritası
Yetkinlik Tanımları ve Yetkinliklerin Özellikleri
Yetkinliklerin Sınıflandırılması
Yetkinlik Sözlüğünün Oluşturulması
Yetkinlik Sözlüğünden İlgili Yetkinliklerin Pozisyonlara Atanması
Performansı Mı Değerlendiriyoruz? Potansiyeli Mi? Yoksa Her İkisini mi? Peki Nasıl?

Detaylı Bilgi ve Rezervasyon için bizlere iletişim bilgilerimizden ulaşabilirsiniz.
 Tel:     0 (216) 455 0 800     -    info@bncturkey.com -  aysetopuz@bncturkey.com
                                                                    www.bncturkey.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder